pondělí 29. června 2015

Prodáváme už i v Českých Budějovicích! :)

Milé dámy (či páni :)) svého drahouše šupněte do Modrých Dveří... 

A Vy se můžete jít v klidu brouzdnout po galanterii Lenky Smržové v Biskupské ulici přímo v centru města České Budějovice :). 

***********************************************************************

Naše milé a milí :), 

Mám velkou radost z další báječné ženské spolupráce, která se nám v polovině měsíce června rozjela, a to díky krásnému holčičímu přátelství, které vzniklo před několika lety na Fleru, když jsem tam se svým látkovým obchůdkem začínala :).

Nyní už vše frčí trochu jiným směrem a v jiných obrátkách než v prvopočátcích a je zajímavé pozorovat, jak se vše rozrůstá a nabírá na mnohem větší intenzitě :). Moc se mi to líbí a jsem za Vaši přízeň nesmírně vděčná. Opakuji to možná často, ale je to prostě tak a já si Vás vážím nesmírně :).

Děkuji tímto milé Lence Smržové za nabídku přátelské spolupráce, kdy s velkou radostí rozšiřujeme její galanterní nabídku o naše látkové skvosty :). 



Pokud v Budějovicích žijete či jste zblízka, určitě se k ní zajděte podívat a omrkněte vše, co Vám může prodejna nabídnout :).  
OTEVÍRACÍ DOBA JE V GALANTERII ČB PO DOBU LETNÍCH PRÁZDNIN TAKTO: 

po - pá:
9:00 - 13:00
13:30 - 17:30

Přeji Vám nádherné léto plné kouzelných okamžiků a těším se na Vaše zážitky budějovické (a třeba nejen ty)! :)

Ať se Vám u Lenky líbí a kdybyste potřebovali více, víte, že na www.umelluzinky.cz se na Vás těšíme také :))).
Vaše Mellu pondělní

Žádné komentáře:

Okomentovat