úterý 7. července 2015

Chladnější dny? Prima představa! :) Buďte k nim blíž...

Naše milé a milí,

V těchto horkých dnech je možná smělé myslet na to, že  bude zase chladněji, nicméně ty dny jednou přijdou :). A až přijdou, bude prima být na ně připraven :). Já si v tomto duchu minulý týden objednala výprodejový zimní kabát a musím se přiznat, že když jsem si ho dnes zkoušela, cítila jsem se v něm opravdu hodně hodně divně :). A nebylo to jen tím, že mi vůbec neseděl a ani tím, že ve skutečnosti vypadal méně krásně než na fotce :)). To se Vám s látkami od nás určitě nestane :).


Vzhledem k výše řečenému, Vám doporučuji mrknout na OPRAVDU NABITOU VÝPRODEJOVOU EXTRA AKCI, kterou jste měli možnost využít již minulý týden, a kterou jsem dnes ještě rozšířila o další ňuchavé variace :). PROČ VÁS PŘESVĚDČUJI, ŽE BYSTE NA NI MĚLI MRKNOUT? 

https://www.umelluzinky.cz/umelluzinky/eshop/4-1-EXTRA-AKCE-NA-TENTO-TYDEN

ZEJMÉNA PROTO, ŽE VÍCE UŽ DANÉ MATERIÁLY V NAŠÍ NABÍDCE NENAJDETE!!! V nové podzimní dodávce, kterou plánujeme na cca září/říjen už designové minky, cuddle fleece ani růžičkové minky zahrnuto nebude a zaměříme se POUZE NA NEJVÍCE ŽÁDANÉ MINKY S ŤUPLÍKY :).

Navíc, v extra akci nyní nakoupíte látky s minimální 15% slevou, která se Vám může vyšplhat až na slevu 25%, využíváte-li našich VĚRNOSTNÍCH ZÁKAZNICKÝCH SLEV.

https://www.umelluzinky.cz/umelluzinky/eshop/5-1-METRAZ-MINKY-FLEECE/1025-3-MINKY-S-TUPLIKY 


A pokud se rozhodnete vykopat si u nás další poklad pro radost :)...

Určitě zabrouzdejte do kategorie VÝPRODEJOVÝCH KOUSKŮ :). Najdete tam opravdové skvosty, které už jinde neseženete :)...a to také s minimální 10% slevou, kterou můžete vesele navýšit o SVOU SLEVU VĚRNOSTNÍ, tak si na ni NEZAPOMÍNEJTE! :)

Děkuji za to, pokud jste dočetli až sem :). A teď si jděte dát zmrzku! :)

Krásné horké letní dny nejlépe s mojitem a u bazénu :) přeje,

Vaše Mellu ze zcela zatemněné místnosti (jo, jo, teď bych brala ty nááádherné dřevěné venkovní žaluzie, jaké mají v jižních zemích :)))...
NAŠE BALÍČKY PRO VÁS JSOU PLNÉ LÁSKY A RADOSTI...RADOSTI Z TOHO, CO PRO VÁS MŮŽEME UDĚLAT A Z TOHO, CO PRO NÁS SVOU PŘÍZNÍ DĚLÁTE VY! :)
DĚKUJEME VÁM ZA TO MOC A VÍC! :)

PS: Další newsletter bude novinkový - fejbůkaři již tuší! :) 

2 komentáře:

  1. Milá Mellu, tak už jsem také v pasti. Ačkoliv zcela zásadně nadržuji přírodním materiálům a merino vlně, ze zvědavosti jsem objednala minky se sovičkami. A už jsme ztraceni! Krásné barvy a úžasně hebká látka. Takže všechny varuji, je to návykové! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tezerko milá, moc jste mne potěšila :). Děkuji za to převelice a mám radost, že minky cítíme stejně nejenom u nás, ale že to funguje i u Vás :). Ano, je to opravdu návykové, ale ten hebký ňuch opravdu stojí za to! :) Ještě jednou děkuji a přeji krásné tulivé dny plné pohody a radostí :). A třeba zase časem nastříhanou! :)) m.

      Vymazat