středa 25. ledna 2012

Když toaster vychladne a je mu zima...:)

Hmmmm....mňáááááám....dva dny stará bagetka....to mě to tu krásně hřeje...jéééé...je málo, že jooo? Tak mě ještě rozpalte...hmmmm....ááááách....pozooooor, už ji páááálím...chroupy, chroupy, chroupy....chutná jim, fááájn...začíná mi být zima...chci další bagetu...už nemaj´...co budu dělat...asi půjdu spát...je mi zima....je mi zima...ne ne ne...pozitivně...je mi teplo, je mi brrrr....teplo...asi si nechám zdát o nějaké té teplé čepici, co si lidi nasazují na hlavu, když jdou ven...teda nevím, že je vůbec hřeje, když jí nikde nemusí mačkat...ledaže by...ta bambule, tam to asi bude...zmačknou bambuli a je to...teplo kolkolem...uáááá...už budu asi spááááát....chrrrrrrr....chrrrrrrr......

.....Pssssssssst, Mellu teda už jen zlehoulinka a potichoučku vkládá návod z "rajlyjovského blogu" na supr hučku pro Váš oblíbený toustovač :)))...



A pokud se do ní pustíte, určitě se pak pochlubte, ať máme nové krásné fotečky do fotogalerie :)...Do každé fotografie pak prosím připsat "handmady by" a Vaše jméno :), aspoň pak nepopletu co od koho je :)))...Děkuji a těším se a už ani nedutááám :)))....

Krásnou dobrou noc! :)
m.

4 komentáře:

  1. Tak toaster nemáme..., přemýšlím, co bych obalila :).
    Hezký večer a další dny, milá! M

    OdpovědětVymazat
  2. Ženy :))))....omlouvám se, má tam být "handmade by" a ne "handmady" :))))...jsem ťulda :)...

    OdpovědětVymazat